OFERTA DE CONTRACTACIÓ FBIB
1.- DENOMINACIÓ DEL LLOC DE FEINA: Tècnic de gestió administrativa
2.- OBJECTIUS DE LA CONVOCATÒRIA: Reforçar l'àrea administrativa de la FBIB a la seu principal de Palma.
3.- FUNCIONS DEL LLOC DE FEINA:
- Integrar-se a l’equip d’administració i gestió de la FBIB per tal d’executar els seus propòsits i tasques.
- Assistir en les tasques administratives i d’organització de les actuacions dels diferents òrgans i àrees de la FBIB.
- Redacció d’escrits i preparació de reunions, juntes i assemblees.
- Atenció telefònica i recepció de visites a la seu federativa.
- Tramitació de comunicacions a clubs i federats.
- Gestió d’agenda institucional.
- Gestió de Registre General de la FBIB i classificació i arxiu documental
4.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ:
Les sol.licituts contendran un Curriculum Vitae de l'interessat/da i la documentació que vulgui fer servir per acreditar els requisits i mèrits.
Un cop analitzades les propostes rebudes, els interessats o interessades escollits per la Mesa de Contractació seran convocats per a una entrevista personal. Realitzades les entrevistes concertades, la Mesa de Contractació comunicarà personalment al candidat/a elegit/da la seva decisió.
5.- CONDICIONS DE LA OFERTA DE CONTRACTACIÓ:
* Contracte laboral
* Inici previst de la contractació: 1 d’octubre de 2019
* Temps de contractació: fins dia 30 de juny de 2020
* Jornada: A determinar (distribuits de dilluns a divendres, excepte per a atenció de reunions i assemblees).
* Horari: Distribució a determinar (necessariament en horari d’atenció al públic).
* Retribució annual: Segons Conveni Colectiu d’aplicació.
6.- REQUISITS I MÈRITS DELS CANDIDATS/CANDIDATES:
-Requisits (és indispensable):
* Tenir capacitat jurídica per treballar a Espanya.
*Màxima il.lusió per a participar en la millora del bàsquet a les Illes Balears.
* Domini de castellà i català, oral i escrit.
* Qualitats personals d’atenció a públic, organització i mètode, gestió de procesos, predisposició al treball en equip i la integració a grups de treball, iniciativa i responsabilitat.
- Mèrits (es valorarà):
* Titulacions i coneixement d'anglès.
* Titulacions i coneixements relacionats amb la gestió esportiva i, en general, la gestió de projectes i programació.
* Experiència professional prèvia relacionada amb l'esport, quan estigui relacionada amb les tasques a desenvolupar.
* Altres relacionats amb les tasques a desenvolupar.
7.- COMPOSICIÓ DE LA MESA DE CONTRACTACIÓ:
La Mesa de Contractació estarà conformada per:
- Secretari General FBIB
- Altres dos membres de la Junta Directiva